valutasp?rsm?l

Hyundai klatrer p? merkevarek?ring

Hyundai klatrer p? merkevarek?ring
05-10-2011 11:47 Hyundai Motor Norway AS Hyundai ligger p? 61. plass blant verdens merkevarer. Opp fire plasser fra 2010.

Billedtekst: Hyundais nye i40
Hyundai klatrer videre p? Interbrand sin liste over verdens 100 mest verdifulle selskap i 2011. Med en ?kning p? 19,3 prosent fra 2010 fikk Hyundai den st?rste fremgangen av alle bilselskapene p? listen i 2011.
Hyundai debuterte p? en 85. plass p? listen i 2005 og har n? avansert til en 61. plass og en ?ttende plass blant bilmerkene. St?rst verdi har Toyota p? en 11. plass, tett fulgt av Mercedes p? 12. plass. BMW er p? en 15. plass.
P? toppen av listen ligger Coca-Cola, IBM og Microsoft. (For ytterligere ranking se vedlagte pressemelding og link til Interbrands hjemmesider).
Hyundai Motor Company i Korea er verdens femte st?rste bilprodusent med ca 78.000 ansatte. Hyundai er representert i 193 land med ca 6.000 forhandlere. I Norge har selskapet ca. 65 forhandlere og har solgt over 75.000 biler siden merket kom til landet i 1992.

A to już wiesz?  ?kt aktivitet og godt resultat i Veidekke

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy