Kredinor ? markedsleder i Telecom gjennom storkontrakt med Tele2

Teamet som har fremforhandlet avtalen mellom Tele2 og Kredinor. Fra venstre: Aleksander
Skofteby divisjonsdirekt?r Handel i Kredinor, Ann-Elisabeth Mortensen Credit manager i Tele 2, Mari B?dal konsulent i kredittavdelingen i Tele2, Thomas Berge CFO i Tele2, Tove Giske Kommersiell direkt?r i Kredinor og Kristin Haugen Berg Kundeansvarlig i Kredinor. Foto: Kredinor.
?Kredinor er en av de absolutt st?rste akt?rene i inkassobransjen og blant annet markedsleder innenfor energi. Vi har hatt en voldsom ?kning innenfor Telecom i de seneste m?neder, og har g?tt fra ? v?re liten til ? bli markedsleder, uttaler en stolt og forn?yd Tor Berntsen, administrerende direkt?r i Kredinor. Dette er en stor dag for oss, og vi skal gj?re alt for ? vise Tele2 at vi er tilliten verdig. Dette er en av de st?rste avtalene vi har inng?tt i v?r 109 ?r gamle historie og den skal vi forvalte vel avslutter Tor Berntsen.
Avtalen omfatter tjenester som leveres av selskapene OneCall, Network Norway, MyCall og Tele2. I det norske mobilmarkedet er Tele2 den tredje st?rste akt?ren.
Tele2 – en stor og solid akt?r
? Dette er en avtale som bidrar til effektivisering og besparelser ved at tjenestene samles hos Kredinor, sier Thomas Berge, CFO i Tele2. En annen fordel er at alle kunder h?ndteres av et profesjonelt oppf?lgingsteam hos Kredinor. Lave priser og gode kundeopplevelser er viktig for oss i arbeidet med ? beholde og rekruttere nye kunder, avslutter Berge i Tele2.
Som h?nd i hanske
? Telecombransjen snur seg fort rundt og er presset p? pris. V?r styrke ligger i ? v?re tett p? med gode l?sninger som tilpasses kundens behov, sier kommersiell direkt?r Tove Giske i Kredinor. Med solid fagkompetanse fra andre bransjer i bunnen utvikler vi l?sningene slik at de passer kundene ?som h?nd i hanske?, sier Giske.
Kundefokus i alle ledd
?Kunder som Tele2 er naturligvis krevende ? implementere, men det passer v?r organisasjon perfekt. Vi tenker ikke bare p? kundens behov ? vi tar ogs? hensyn til deres kunders ?nsker og krav, sier Kristin Haugen Berg, Kundeansvarlig i Kredinor. Ved ? outsource hele denne delen av verdikjeden til Kredinor legger Tele2 mye av ansvaret for gode kundeopplevelser i v?re hender. Dette ansvaret er vi sv?rt bevisste, og vi skal levere godt hver dag, hele ?ret igjennom, avslutter Berg.
For sp?rsm?l kontakt:
Tor Berntsen, Adm. direkt?r i Kredinor.
Mobil: 90534636. E-post: [email protected]
Tove Giske, Kommersiell direkt?r i Kredinor.
Mobil: 93063099. E-post: [email protected]
Kredinor ble etablert i 1905, og er i dag et av Norges st?rste og ledende selskaper innen faktureringstjenester og inkasso. Selskapet tilbyr ogs? en omfattende kurs- og seminarvirksomhet, samt advokatbistand og dekker hele spekteret av n?ringslivets behov for tjenester innenfor fakturering, innfordring og kredittadminis­trasjon. Kredinor er i vekst og hadde i 2012 en omsetning p? mer enn MNOK 400 og ca. 360 ansatte. Selskapet har kontorer fordelt over hele landet, og er tett p? markedet, kundene og kundens kunder. Kredinors styrke er lang erfaring, tung faglig kompetanse kombinert med en lettbent organisasjon som tilpasser seg kundenes behov med moderne teknologi og fremtidsrettede l?sninger. www.kredinor.no

Authors

Related posts

Top