Noreco har plassert nytt obligasjonsl?n ?

?Vi erfarer at mange av v?re tilhengere er ivrige ressurspersoner som bidrar aktivt i dialoger, kommer med forslag p? reisem?l og hoteller, og ikke minst gir konstruktive tilbakemeldinger og innspill p? hoteller de har v?rt p??, sier daglig leder i Allinclusive.no, Irén Carlstr?m.

http://www.facebook.com/allinclusive.no
Siden Allinclusive.no opprettet sin Facebook-side i april 2010 har den vokst til over 43 000 tilhengere. Tilhengerne p? Allinclusive-siden er reiseglade og deler gledelig med seg av sine tips og erfaringer. ?Folk elsker ? dr?mme seg vekk til sol og varme. Ettersom vi heter Allinclusive, som er samme navn som den stadig mer popul?re ferieformen, er det enklere for v?re tilhengere ? forholde seg til oss og hva vi st?r for?, fortsetter Carlstr?m.
Blir Facebook den nye Tripadvisor?
Allinclusive.no setter n? Facebook-dialogen mellom kundene i system, og skal utvikle tjenester som gj?r at Facebook-tilhengernes innspill f?r enda st?rre nytteeffekt for andre.
?Vi ser at mange innlegg p? Tripadvisor er lagt inn av gjester fra mange land i Europa og USA, der kundene har andre preferanser enn vi har i Norge?, forteller Carlstr?m.
?Vi vet at engelskmenn, tyskere og s?gar svensker generelt vektlegger litt andre ting enn oss nordmenn n?r de bor p? et hotell. Vi ?nsker derfor ? utvikle tjenester som gj?r at alle v?re Allinclusive-venner kan dele sine erfaringer med hverandre, og at det er satt i system. Det er st?rre sannsynlighet at en familie fra Norge vektlegger det samme som deg enn en familie fra Russland, og deres vurderinger vil derfor gi st?rre nytteeffekt?, sier Irén Carlstr?m.
Allinclusive vokser raskest
Allinclusive er den raskest voksende ferieformen, og stadig flere hoteller og kjeder i Europa utvikler n? sine konsepter til ? bli allinclusive-hoteller. Tyrkia og Egypt er popul?re land, men b?de Hellas og Spania f?r stadig flere hotell som tilbyr allinclusive-konsepter. Vinterens store allinclusive-reisem?l er Egypt, og har stor flykapasitet fra mange flyselskaper, og meget konkurransedyktige hotellpriser.
Fakta om Allinclusive.no
Allinclusive.no er et reisebyr? p? internett som spesialiserer seg ? allinclusive-hoteller til reisem?l over hele verden, og startet opp v?ren 2009. Allinclusive.no eies av Gemica AS, som utvikler ulike distribusjonskanaler for reiser i Skandinavia, og gründerne bak selskapet er Irén og G?rgen Carlstr?m. P? Allinclusive.no setter kunden sammen sin egen pakke med allinclusive-hotell, flybillett og transfer. Pr dags dato fokuserer Allinclusive.no p? sol- og badreisem?l, men fremover vil det ogs? utvikles andre allinclusive-konsepter. Allinclusive.se etableres innen utgangen av 2010. I 2010, som er f?rste hele drifts?r for Allinclusive.no, bestiller over 3000 reisende sitt allinclusive-hotell gjennom nettstedet.
Kontaktinformasjon:
Daglig leder: Irén Carlstr?m, telefon 908 94 880, E-mail: [email protected]
Allinclusive.no er et reisebyr? p? internett som spesialiserer seg ? allinclusive-hoteller til reisem?l over hele verden, og startet opp v?ren 2009. Allinclusive.no eies av Gemica AS, som utvikler ulike distribusjonskanaler for reiser i Skandinavia, og gründerne bak selskapet er Irén og G?rgen Carlstr?m. P? Allinclusive.no setter kunden sammen sin egen pakke med allinclusive-hotell, flybillett og transfer. Pr dags dato fokuserer Allinclusive.no p? sol- og badreisem?l, men fremover vil det ogs? utvikles andre allinclusive-konsepter. Allinclusive.se etableres innen utgangen av 2010. I 2010, som er f?rste hele drifts?r for Allinclusive.no, bestiller over 3000 reisende sitt allinclusive-hotell gjennom nettstedet.
Kontaktinformasjon:
Daglig leder: Irén Carlstr?m
Telefon: 908 94 880
E-mail: [email protected]

Authors

Related posts

Top