STR?MMEN STORSENTER ER ST?RST P? FACEBOOK

– Vi er kjempestolte over ? v?re st?rst, og det betyr ogs? mye for oss. Vi bruker Facebook daglig i v?r kontakt med kundene, og det er veldig nyttig verkt?y, sier markedssjef hos Str?mmen Storsenter, Christin Brandt.
Str?mmen Storsenter har sammen med sin mediepartner Medialight unders?kt Facebook-sidene til de st?rste kj?pesentrene i Norge, og tidligere var det Amfi Moa i ?lesund som hadde flest tilhengere p? det sosiale mediet, men n? har Str?mmen Storsenter g?tt forbi.
– Vi opplever et stort engasjement n?r vi flytter fokuset mer p? brukerne enn tidligere. Dialogen er v?rt fokus fremfor det kommersielle budskapet. Vi ser derfor ikke p? Facebook som en reklamekanal, men en arena som gir en bedre relasjon til kundene v?re.
Str?mmen Storsenter bruker Facebook aktivt daglig, og hadde i v?r ogs? en egen Smilekampanje p? hele kj?pesenteret, der Facebook ble flittig brukt for ? skape en toveiskommunikasjon med senterets kunder.
– Vi kommer til ? satse ytterliggere p? Facebook i tiden fremover, s? brukerne kan bare glede seg, avslutter Brandt.
Str?mmen Storsenter utvider, og blir Norges st?rste kj?pesenter den 25. oktober. Senteret blir nesten dobbelt s? stort som i dag med 203 butikker fordelt p? 65 000 kvadratmeter. Senteret satser spesielt p? interi?r, sport og mote, og mer enn 800 nye hel- og deltidsstillinger skapes i forbindelse med utvidelsen.

Authors

Related posts

Top